פרספקטיבה שונה לגבי פילוסופיית ההוראה של רוברט לי מור
מאת: Stephen L. Jones
מילות מפתח:
הוראת חשיבה
הוראת מתמטיקה
השכלה גבוהה
חינוך מתמטי
ידע מתמטי
מורים למתמטיקה
מתמטיקה
שיטות הוראה
Jones, Stephen L. A different perspective of the teaching philosophy of RL Moore. International Journal of Mathematical Education in Science & Technology, Mar2017, Vol. 48 Issue 2, p300-306.
ד"ר רוברט לי מור (Robert Lee Moore) היה ללא ספק אחד מהמורים הטובים ביותר למתמטיקה אי פעם. הוא פיתח שיטת הוראה ייחודית שתוכננה ללמד את הסטודנטים שלו לחשוב כמו מתמטיקאים.
השיטה שלו לא תוכננה להעביר ידע מתמטי מסוים, אלא ללמד את הסטודנטים שלו לחשוב. כיום, שונתה שיטתו והיא מתמקדת בשימוש במעורבות הסטודנט לקראת המטרה של העברת ידע מתמטי במקום המטרה של ד"ר מור ללמד את הסטודנטים לחשוב.
מאמר זה מציע שסטודנטים לתואר ראשון יוכלו להפיק תועלת רבה יותר אם ישתתפו בקורס אחד לפחות המשתמש בשיטה ובמטרה המקוריות של ד"ר מור.
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya