עת הדעת- פיתוח תכניות לימודים דיגיטליות הוליסטיות

חברת הסטארט-אפ הישראלית "עת הדעת"  מפתחת מערכת למידה מתוקשבת שמטרתה לשנות את שיטת הלימוד בכיתות.  החברה, שמקפידה לשמור את פעילותה בחשאי, מפתחת מערכת ללימוד בכיתות. בכיתות שבהן מותקנת המערכת יושבים כל התלמידים ליד מחשבים ניידים, המחוברים למחשב של המורה. לימוד החומר ותרגולו מתבצעים באמצעות המערכת, אך גם למורה חלק חשוב בשיעור: הוא מדבר עם התלמידים, מנהל אתם דיון ומקדיש לכל אחד מהם תשומת לב אישית.
המערכת מנתחת את ביצועי התלמידים ומציגה בפני המורה בזמן אמת תמונת המצב בכיתה, כך שהוא יודע מי זקוק יותר לעזרתו. בעתיד, מקווים בחברה, גם שיעורי הבית יבוצעו באמצעות המערכת. המערכת הטכנולוגית של עת הדעת פועלת כיום באופן ניסיוני בכמה בתי ספר יסודיים בישראל ובארה"ב, ובקרוב יתחילו בתי ספר נוספים להשתמש במערכת.
 
התרומה הייחודית של עת הדעת – הוא פיתוח תכניות לימודים דיגיטליות הוליסטיות. במערכת החינוך לא חסרות תכניות לימודים דיגיטליות, אך הן חלקיות ומחייבות את המורים בהרבה מאוד עבודה. בעת הדעת מפתחים תכניות לימודים שלמות היוצרות רצף הוראתי. המורים המשתתפים בתכנית מקבלים סדרה של מערכי שיעור מוכנים.
 
 

    לפריט זה התפרסמו 8 תגובות

    מעניינת מאוד הכתבה הנ"ל.בבית ספרנו כבר מעל לעשור משתמשים במחשבים ניידים ומלמדים באמצעות המחשב.כיום אני דוקטורנטית לחינוך ונושא המחקר שלי הוא בשילוב טכנולוגיות בתהליכי הוראה.מעניין אותי מאוד הנושא.סיגל

    פורסמה ב 03/11/2009 ע״י שמול סיגל

    כמנהלת ביה"ס יסודי ברצוני ליצור קשר עם חברת "עת הדעת". איך ניתן ליצור קשר עם עם החברה כדי לקבל מידע בנושא?

    פורסמה ב 04/12/2009 ע״י לינדנפלד בתיה

    מעונינת להרתם למאמץ. מסיימת כעת דוקטוראט העוסק באימון בבתי ספר בתהליכי הטמעת שינוי ושיפור . ברור שתהליך השינוי המתוכנן, מצריך ליווי בתי ספר. ליווי משמעותי כפי שאני מאמינה שצריך להיות, בנוי על עקרונות האימון מגייס את הכוחות והידע הפנימי לטובת הטמעה המיטבית ומייצר תרבות אימונית במקום, התומכת בקהילה הלומדת ומבטיחה את המשך הלמידה וההתפתחות.

    פורסמה ב 05/12/2009 ע״י גילי בסקין

    מעונינת להשתתף בתוכנית. גם בבית ספרנו החלו השתלמות מתוקשבת וכפי שציינתם חלקיות וכו. האם ניתן להשתתף בתוכנית באופן פרטי?

    פורסמה ב 06/12/2009 ע״י מרים בן הרוש

    אני מורה אך אינני עוסקת בזה כעת. אמרו בכתבה שאין כרגע הכנסה לתוכנית. למה שלא יאפשרו למי שמעוננין לרכוש מנוי ולעבוד מהבית . זה יכול להתאים למי שרוצה להיות בטוח בחומר שהילדים שלו יודעים כי לצערנו בית הספר לא תמיד מספק את הדרוש . אשמח להשתתף אישית כי אני חושבת שזה מאוד מוצלח וכדאי

    פורסמה ב 06/12/2009 ע״י מירי נהון

    מעוניינת בפרטים נוספים, להחדרת התוכנית לאחד מבתי הספר של החינוך המיוחד.

    פורסמה ב 06/12/2009 ע״י רחל נ

    לכל מי שמעוניין ליצור קשר עם החברה ניתן לשלוח מייל לכתובת info@timetoknow.comבהצלחה לכולכם

    פורסמה ב 06/12/2009 ע״י עמית

    I am An american born ומלמדת אנגלית לכיתות ז עד י"א ומבקשת לדעת אם יש ברשותכם מערכי שיעורי מתוקשבים בהוראת האנגלית לתלמידים בישראל שאוכל להשתמש בהם במהלך שנת הלימודים .

    פורסמה ב 18/12/2009 ע״י גויס שוורץ
    מה דעתך?
yyya