עשרה דברים שיש לדעת לגבי חונכות של סטודנטים להוראה

מאת: D. B. Larkin

Larkin, D. B. (2013). 10 things to know about mentoring student teachers. Phi Delta Kappan, 94(7), 38-43.

המחבר מעלה הצעות לגבי חניכה אפקטיבית של סטודנטים להוראת מדעים בבית הספר התיכון כדי לסייע להצלחתם ולהתפתחותם המקצועית.

המחבר מציין את הקשיים שמולם ניצבים סטודנטים רבים בעת ההסתגלות להוראה, תוך שהוא מציין כי חלק מהסטודנטים מושפעים מהחינוך שלהם בעת ניסיון לקבוע את שיטות העבודה שהוכחו כיעילות.

הצעותיו כוללות הבטחה שהמורים המאמנים האחראים עליהם יישארו עם הסטודנטים בכיתה, מתן משוב קבוע, ודיגום הוראה בגישה הקונסטרוקטיבית.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם:
חונכות – מנטרה חדשה בחינוך?

קידום חונכות למתכשרים להוראה באמצעות משוב ייעוצי והערכה עצמית של ההוראה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya