עיצוב מחדש של המורה המקצועי: רפורמה בתכנית הלימודים ובסמכות

Gerrard, Jessica; Farrell, Lesley. (2014). Remaking the professional teacher: authority and curriculum reform. Journal of Curriculum Studies, Vol. 46 Issue 5, p634-655.

תכנית הלימודים האוסטרלית החדשה היא אירוע מדיניות חינוכית חשוב, שבו הבנות לגבי הסמכות המקצועית של המורה מוגדרות מחדש.

במאמר זה, המחברים בוחנים כיצד שיפוטים לגבי הסמכות המקצועית של המורים משמשים כדי להגן, לקדם, ולהסביר את תכנית הלימודים האוסטרלית החדשה.

בהתבסס על ניתוח של מסמכי מדיניות וראיונות עם קובעי מדיניות בדרג הבכיר, המחברים טוענים שתכנית הלימודים האוסטרלית פותחת פתח בתחום המדיניות למצב מחדש את עבודת המורים על ידי קידום השקפה לגבי הסמכות המקצועית של המורים כמוגדרת ומוגבלת דרך התיעוד של תכנית הלימודים הכתובה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya