עדות עבור מורים ועבור ההוראה

Hansen, David T.. Bearing witness to teaching and teachers. Journal of Curriculum Studies, Feb2017, Vol. 49 Issue 1, p7-23.

במאמר זה, המחבר מסביר את רעיון העדות עבור המורים ועבור ההוראה. האוריינטציה נובעת מחקירה פילוסופית ומבוססת-תחום הסובבת סביב השאלות מה הכוונה להיות אדם בעולם כיום? ומה הכוונה בלהיות אדם בתפקיד של מורה?

בין השנים 2012 עד 2014, המחבר יצר קשר עם 16 מורים משמונה בתי ספר שונים בעיר גדולה בארה"ב המגוונת מבחינה תרבותית. המאמץ כלל ביקורים נרחבים בכיתה, פגישות דיון קבוצתיות, וסדרת ראיונות אישיים. המאמר מראה כיצד האוריינטציה להעיד קוראת למתן תשומת לב רעננה לאדם שעובד כמורה. המאמר מאיר את האמת שקל להתעלם ממנה שהאנשים, ולא התפקידים, הם אלה שמחנכים. המחבר טוען שהעדות תורמת להיזכרות בערכים חינוכיים עמוקים.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya