ספר חדש באנגלית על פלטפורמות מתוקשבות חדישות , הכיתה המתוקשבות ודרכי ההתמודדות מבחינת המורים

Digital Teaching Platforms
Customizing Classroom Learning for Each Student

Chris Dede and John Richards, Editors
Technology & Education, Connections (TEC)
Pub Date: April 2012, 224 pages

ספרם החדש של פרופסור Chris Dede ומומחה התקשוב החינוכי John Richards מעורר עניין רב בארה"ב ובעולם וזוכה לשבח. הספר נכתב לאור השינויים הדרמטיים בכיתות הלימוד בארה"ב שהופכות להיות מתוקשבות עם מחשב נייד או טאבלט לכל תלמיד. מורים בכיתות המתוקשבות מתמודדים עם מציאות פדגוגית שונה לחלוטין. יש כיום שינוי בדינאמיקה בכיתה כאשר לכל תלמיד בכיתה יש מחשב נייד או טאבלט ותשומת לבם יכולה להתפזר כיום.

 עורכי הספר מנסים לענות על האתגר העיקרי של מורים בכיתות מתוקשבות כיצד להפוך את הכיתה ליותר אינטראקטיבית ויותר פתוחה . נדרשת כיום גישת הוראה יותר מותאמת ויותר דיפרנציאלית בכיתה מתוקשבת שבה לכל תלמיד יש מחשב אישי. הספר מציג מצד אחד את הפלטפורמות המתוקשבות החדישות ומצד שני מציע דרכי התמודדות בכיתה המתוקשבת, הספר באמצעות שורה של כותבים מגבש תובנות  כיצד לבנות סוג חדש של מטלות מקוונות וכיצד לנהל כיתה מתוקשבת מבחינה פדגוגית. שורה של מורים ומומחי תקשוב חינוכי כתבו מאמרים בספר חשוב זה בעריכת Chris Dede ועמיתו John Richards .

קישור להוצאה לאור של הספר


סרט וידאו מעניין ובו דנים שני העורכים ברקע לכתיבת הספר ובמהותו

Chris Dede and John Richards, editors of Digital Teaching Platforms: Customizing Classroom Learning for Each Student, discuss differentiation and digital teaching platforms.


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya