ספרה החדש של פרופסור Maggi Savin-Baden : חשיבותם של גיבוש מרחבי הלמידה והעיון העצמיים של אנשי האקדמיה

ספרה החדש של פרופסור Maggi Savin-Baden , אחת המובילות בחקר ההוראה והלמידה בחינוך הגבוה , עוסק בחשיבותם של מרחבי הלמידה והעיון בחיי אנשי הסגל במכללות ובאוניברסיטאות. לדעתה  של פרופסור Maggi Savin-Baden יש חשיבות עצומה ליחסים  הנרקמים בין מרחבי הלמידה והעיון לבין היכולת להעמיק במחקר ובהוראה. אין הכוונה למרחבי למידה פיזיים אלא למרחבי חקר של רפלקציה , דיאלוג והעמקה שהם לב לבו של החשיבה האינטלקטואלית כיום. בספרה מתווה את האפיונים הנחוצים לצירת מרחבי למידה ועיון עצמיים  שיכולים לסייע לאנשי האקדמיה בהתמודדות האינטלקטואלית שלהם . לדעתה של  Maggi Savin-Baden מורגש חסרונם האינטלקטואלי של מרחבי למידה ועיון עצמיים באקדמיה  ומכאן הצורך בספר זה.
 
 Maggi Savin-Baden is Professor of Higher Education Research and Director of the Learning Innovation Research Group at Coventry University. Her other books with Open University Press include: (edited with Kay Wilkie) Problem-based Learning Online, 2007; (edited with Kay Wilkie) Challenging Research in Problem-based Learning, 2004; (with Claire Howell Major) Foundations of Problem-based Learning, 2004; Facilitating Problem-based Learning, 2003; Problem-based Learning in Higher Education, 2000.

 
Table of contents

Prologue

Part 1: Re-viewing the landscape
Chapter 1: Forms of learning spaces
Chapter 2: Creating learning spaces

Part 2: Engaging possibilities
Chapter 3: Writing spaces
Chapter 4: Dialogic spaces
Chapter 5: Reflective spaces
Chapter 6: Digital spaces
Chapter 7: Troublesome spaces

Part 3: Transforming locations
Chapter 8: Boundary Spaces
Chapter 9: Spatial Identities
Chapter 10: Re-positioning learning spaces


Glossary
Bibliography
Index
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya