נקודת חוסר האונים

ד"ר גילה לוי עצמון כתבה מאמרון מרתק בבלוג שלה בו היא מחפשת הוכחה מחקרית למרכזיות תפקידו של איש החינוך בהשפעה על הישגי הילדים. כותבת גילה לוי עצמון : "אני רוצה להביא כהוכחה את מחקרו של ג'ון האטי. פרופ' ג'ון הטי מאוניברסיטת אוקלנד בניו זילנד חקר את הגורמים המשפיעים על הישגי התלמידים על ידי עריכת מטה-מטה-אנליזה של מעל 800 מטה-אנליזות, הכוללות כ-52,000 מחקרים ומעל 240 מיליון תלמידים! האם תוכלו לנחש מהו הגורם המשפיע ביותר על הישגי התלמידים בכתה?
מתוך בסיס נתונים העצום הזה, האטי מצא כי ההשפעה הגדולה ביותר על הישגי התלמידים הינה של המשוב."

למאמרון של ד"ר גילה לוי עצמון
נקודת חוסר האונים

מקור וקרדיט : הבלוג של ד"ר גילה לוי עצמון

 עוד על מחקריו של פרופסור ג'ון האטי

John C. Hattie, (2009), Visible Learning: A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement. London & New York: Routledge, Taylor& Francis Group

 




    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    אשמח לקבל את המאמר לטובת קורס לתואר שני

    פורסמה ב 06/12/2017 ע״י טלי מראלי
    מה דעתך?
yyya