מרכז משאבים כיתתי באינטרנט- חלק ב'

אם בעבר היה מרכז המשאבים הכיתתי, מדף ספרים או אוסף דפי עבודה וכרזות בכיתה, הרי היום האינטרנט מאפשר לייצור ולהקים מרכז משאבים כיתתי באינטרנט, באתר הכיתה או באתר השכבה. יש מורים שנענו לאתגר זה ואתרי המשנה שלהם באינטרנט בכיתות בהם הם מלמדים כוללים מרכז משאבים כיתתי מתוקשב , הכולל בעיקר פעילויות מקוונות המתאימות ורלוונטיות לנושאים שהם מלמדים . מרכז המשאבים הכיתתי אינו בהכרח מרכז טכני לאחסון קבצים  או דפי עבודה אלא אוסף נבחר של פעילויות מקוונות שנועדו לאתגר את התלמידים ולהעמיק את הסקרנות שלהם. כך, לדוגמא, המורה שלומית (שכבה ו') מביה"ס היסודי אזורי אביטל בצפון הגולן הטיבה לנצל את תכונות הפלטפורמה המתוקשבת של "גוגל סייטס" על מנת להקים ולעדכן את מרכז המשאבים הכיתתי באתר האינטרנט . בנובמבר 2010 כלל מרכז המשאבים  הכיתתי פעילויות מתוקשבות מעניינות בנושאים הקשורים ליוון העתיקה  ושעשועי אור לקראת חג החנוכה. גם מורות אחרות בביה"ס אביטל עושות שימוש בתכונות של מרכז המשאבים הכיתתי באינטרנט.
יש  לציין את ההקשר: כל הדוגמאות כאן הן דוגמיות משירות אחד, מובנה ומתוכנן היטב- צפונט, שכיום הוא משותת על שירותי גוגל-אפס. השירות "צפונט" ניתן לבתי הספר במחוז צפון, והמורות מנצלות אותו לצרכיהם. "מרכז המשאבים" הוא עוד מרכיב בשירות זה משורת מרכיבים של אתר בית ספר, אתר כתה, אתר מקצוע ועוד. ה"הפלטפורמה המתוקשבת של "גוגל סייטס" " היא שירות מחוזי - צפונט ולא יוזמה פרטית של בית-הספר על גוגל -סייט .

    לפריט זה התפרסמו 4 תגובות

    סחתיין על האזכורים והדוגמאות, אך כדאי לציין את ההקשר: כל הדוגמאות כאן הן דוגמיות משירות אחד, מובנה ומתוכנן היטב- צפונט, שכיום הוא משותת על שירותי גוגל-אפס. השירות "צפונט" ניתן לבתי הספר במחוז צפון, והמורות מנצלות אותו לצרכיהם. "מרכז המשאבים" הוא עוד מרכיב בשירות זה משורת מרכיבים של אתר בית ספר, אתר כתה, אתר מקצוע ועוד. ה"הפלטפורמה המתוקשבת של "גוגל סייטס" " היא שירות מחוזי – צפונט ולא יוזמה פרטית של בית-הספר על גוגל -סייט. בכל אופן הבדל הקטן.

    פורסמה ב 14/12/2010 ע״י אברום רותם

    אברום תודה ! השלמנו את המידע בגוף הכתבה , עמי סלנט

    פורסמה ב 14/12/2010 ע״י עמי סלנט

    אברום תודה ! השלמנו את המידע בגוף הכתבה , עמי סלנט

    פורסמה ב 14/12/2010 ע״י עמי סלנט

    מאגר משאבים בית ספרי שבנינו, עדין לא מושלם. כיום חלק מחומרי הלמידה הועברו לlive@edu.http://linetpro.d-campus.net/nodeweb.asp?t=27053

    פורסמה ב 06/01/2011 ע״י ורד כ
    מה דעתך?
yyya