מראה, מראה שעל הקיר: הדואר האלקטרוני כאובייקט לחקירת איש המקצוע
Maxwell, Sally V. "Mirror, mirror on the wall: email as an object of practitioner inquiry", Educational Action Research, Jun2015, Vol. 23 Issue 2, p271-289.
במאמר זה, המחברת בוחנת חילופי דואר אלקטרוני עם שלושה תלמידים שלה במהלך תקופה של שנה אחת בלימודי אנגלית לכיתה י"א בבית הספר River High School, בית ספר אמריקני כושל הכפוף להתערבות משום שלא הצליח לעמוד בדרישות הפדרליות של תכנית "אף ילד לא נשאר מאחור" (No Child Left Behind).
המחברת שואלת מספר שאלות: מהו התפקיד שממלא הדואר האלקטרוני בקשריה עם התלמידים? מה חושף הדואר האלקטרוני לגבי התוכן האידיאולוגי של התקשורת שלה עם תלמידיה? וכיצד היא יכולה להשתמש בדואר האלקטרוני באופן שגורם לשינוי?
כאשר חקרה את חילופי דואר אלקטרוני אלה, מצאה המחברת שבעוד שלדואר האלקטרוני יש פוטנציאל לשנות את לימודי האוריינות, הוא עשוי גם להנציח קשר דל בין המורה לתלמיד ולשעתק נרטיבים ניאו-ליברלים שמדמיינים באופן צר את התלמידים כנבחנים, כעובדים וכלקוחות.