מקור מהימן "ומתוק"

Sweet  Sweetהוא מנוע חיפוש שמחפש רק את באתרים שכבר נבדקה ואושרה על ידי צוות של ספרנים, מורים, מומחים. מחקר. מנוע החיפוש  Sweet  מחפש ב 35,000 אתרי אינטרנט שכבר נבדקה ואושרה על ידי צוות המידענים. האתר כמובן חינמי, לא דורש התקנה ומאוד . מומלץ.
בנוסף למנוע החיפוש הכללי, Sweet מציע חמישה מנועי החיפוש לתחום ספציפי כגון בתחום מדעי החברה.  המלצה של ינאי זגורי בבלוג  המועיל מאד שלו . כמו כן , הוספנו רשימה של מנועי חיפוש/מאגרי מידע נוספים שסורקים חומרים אקדמאיים מבוקרים באינטרנט. כל מנועי החיפוש המבוקרים הללו מכסים מקורות מידע אקדמאיים באנגלית.
 
מנועי חיפוש/מאגרי מידע אחרים המבוססים על חומרים אקדמאיים מסוננים ומבוקרים :
INFOMINE
לא הכמות קובעת אלא האיכות. מפעל מידעני איכותי אשרערכו  לא יסולא בפז.
אינדקס אקדמאי מומלץ של אוניברסיטת קליפורניה אשר פותח עבור סגל ההוראה של האוניברסיטה, אך יכול להביא תועלת גם לעם ישראל ולאנשי המקצוע בציון. 
 
יתרון 2: ניתן לחפש עפ"י שדות וקטגוריות , כגון מחברים , או מילות מפתח , או כותר . בעולם רווי מידע ועודפות מידע , כל פעולת זיקוק נוספת היא יתרון . ( ADVANCED SEARCH  )
 
יתרון 3: בכל ערך יש רשימת עדכונים מקצועיים של אתרים חדשים שנוספו לאינדקס .
            לקבלת העדכונים המקצועיים :http://infomine.ucr.edu/cgi-bin/alert_service_editor
 
איכות התכנים באינדקס של "אינפומין" גבוהה למדי ויותר מכך הוא מעודכן באופן שוטף וניתן לראות מה התחדש , ואילא אתרים נוסו לאינדקס.
 
זה לא בועות , זה BUBBLE
אינדקס אתרים אקדמי, תוצרת האימפריה הבריטית לשעבר , כמו כל דבר בריטי, הוא בנוי היטב, יסודי , ביקורתי ומאורגן היטב . אמנם, לא תמיד מתקדם מבחינת אפשריות החיפוש כמו האינדקסים האמריקאיים , אך יציב וברור כמו כל מבנה דעת במורשת התרבות הבריטית. ( יש מיון דיוואי ) .
 יתרון: התצוגה של הממצאים על המסך ידידותית מאד עם פריסת פריטי המידע בצורה מאד ברורה וקלה להתמצאות. ( כמעט כמו הרכבת התחתית הבריטית ) . 
 
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya