מציאת העצמי של הילד: גלובליזציה וסביבות משולבות בהכשרת מורים לגיל הרך בקוריאה

מאת: Junehui Ahn

Ahn, J. (2015), Finding a Child's Self: Globalization and the Hybridized Landscape of Korean Early Childhood Education. Anthropology & Education Quarterly, 46: 224–243.

מאמר זה בוחן כיצד מאמצי הרפורמה בחינוך לגיל הרך בקוריאה, אשר נועדו לטפח את העצמי של הילדים, יוצרים סביבה חינוכית מקוטעת ומסוכסכת.

המחברת מתמקדת בדרכים המורכבות והבלתי אחידות שבהן אידיאלים חינוכיים ומיובאים מיושמים בהקשרים מקומיים.

בהתבסס על עבודת שדה אתנוגראפית בגן ילדים בסיאול, המחברת דנה באי-התאמות שבין האידיאלים של הרפורמה לבין הפרקטיקות היומיומיות בפועל כדי להדגיש את אי-האחידות ואת חוסר הליניאריות של ההפצה הגלובלית של רעיונות חינוכיים.

קישור למאמר המלא באנגלית

ראו גם:

הבנת הרפורמה עבור המאה ה-21 בתכנית הלימודים בסין

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya