מציאות וירטואלית ולמידה: היכן הפדגוגיה?

מאת: Chris Fowler

Fowler, Chris. "Virtual reality and learning: Where is the pedagogy? ", British Journal of Educational Technology. Mar2015, Vol. 46 Issue 2, p412-422.

המטרה של מאמר זה הייתה להתבסס על המודל או מערכת הלמידה בסביבות למידה וירטואליות תלת-ממדיות של Dalgarno ו-Lee, ולהרחיב את מפת הדרכים שלהם לצורך מחקר נוסף בתחום זה.

המודל המשופר חולק את המטרה המשותפת של זיהוי תועלות הלמידה עם המודל של Dalgarno ו-Lee תוך שימוש בסביבות למידה וירטואליות תלת-ממדיות.

הגישה שאומצה כאן היא לנסות ולתת תיאור פדגוגי יותר תוך שימוש במושג של העמקה פדגוגית (pedagogical immersion) כנגזר מהמסגרת של Mayers ו-Fowler עבור מיפוי שלבי למידה לסוגים של סביבת למידה.

המאמר מאמץ פרספקטיבה של "תכנון עבור למידה" ובעשותו כן מקווה שמסגרת העבודה המשולבת תוכח כשימושית לפעילויות הלמידה המתוכננות.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya