מצגת קבוצתית של תלמידים – כדרך ללמידה פעילה
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
דרכי הוראה
כלים יישומים
כלים פתוחים
למידה בקבוצות
למידה מתוקשבת
למידה פעילה
למידה שיתופית
למידה שיתופית מקוונת
מצגות מולטימדיה
תהליכי למידה
תלמידים
בעשרים השנים האחרונות מדברים רבות על מצגות ויזואליות בהוראה ובלמידה , אך במרבית המקרים המורים הם אלו שמתכננים ומכינים את המצגת ותוך כדי גם מעמיקים בנושא הנלמד .
אחת ההמלצות היא דווקא לשנות כיוון ולאפשר לתלמידים עצמם לתכנן ולהכין את המצגות וכך יכירו יותר לעומק ובצורה מאותגרת יותר את נושא הלימוד או נושא החקר. לאחרונה , אנו מגלים יותר ויותר מורים הנוקטים בגישה קונסטרוקטיביסטית זו ומטילים על תלמידיהם להכין מצגת משותפת. הבאנו כמה דוגמאות אוטנטיות הממחישות את דרך הוראה זו ( עמי סלנט ) .
ראה גם : מצגת לימודית טובה
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya