מצגת קבוצתית של תלמידים – כדרך ללמידה פעילה

לחצו כדי להאזין לפריט

בעשרים השנים האחרונות מדברים רבות על מצגות ויזואליות בהוראה ובלמידה , אך במרבית המקרים המורים הם אלו שמתכננים ומכינים את המצגת ותוך כדי גם מעמיקים בנושא הנלמד .

אחת ההמלצות היא דווקא לשנות כיוון ולאפשר לתלמידים עצמם לתכנן ולהכין את המצגות וכך יכירו יותר לעומק ובצורה מאותגרת יותר את נושא הלימוד או נושא החקר. לאחרונה , אנו מגלים יותר ויותר מורים הנוקטים בגישה קונסטרוקטיביסטית זו ומטילים על תלמידיהם להכין מצגת משותפת. הבאנו כמה דוגמאות אוטנטיות הממחישות את דרך הוראה זו ( עמי סלנט ) .

לסקירה

ראה גם : מצגת לימודית טובה

 הערכת מצגות המופקות ע"י לומדים: מה תלמידים, מורים, מנחים ופרחי הוראה אומרים על הערכת המצגות ולמה הם מתכוונים?

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט

בעשרים השנים האחרונות מדברים רבות על מצגות ויזואליות בהוראה ובלמידה , אך במרבית המקרים המורים הם אלו שמתכננים ומכינים את המצגת ותוך כדי גם מעמיקים בנושא הנלמד .

אחת ההמלצות היא דווקא לשנות כיוון ולאפשר לתלמידים עצמם לתכנן ולהכין את המצגות וכך יכירו יותר לעומק ובצורה מאותגרת יותר את נושא הלימוד או נושא החקר. לאחרונה , אנו מגלים יותר ויותר מורים הנוקטים בגישה קונסטרוקטיביסטית זו ומטילים על תלמידיהם להכין מצגת משותפת. הבאנו כמה דוגמאות אוטנטיות הממחישות את דרך הוראה זו ( עמי סלנט ) .

לסקירה

ראה גם : מצגת לימודית טובה

 הערכת מצגות המופקות ע"י לומדים: מה תלמידים, מורים, מנחים ופרחי הוראה אומרים על הערכת המצגות ולמה הם מתכוונים?

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?