מערכת מתוקשבת לניהול קהילה חינוכית -דגם יישובי

זו הייתה שאלה של זמן עד שמערכות החינוך היישוביות בישראל יתחילו לעשות שימוש בכלים פתוחים מתוקשבים כגון מודול לניהול התקשוב החינוכי . אחרי העיר חיפה החלה פעילות אינטגרטיבית גם בעיר פתח תקווה ליצירת קהילה חינוכית מתוקשבת אשר נדבכי המערכת שלה מבוססים על  פלטפורמת "מודול". לזכותם של אנשי המפתח בפרויקט יש לציין כי הם מנסים ברצינות לצקת תוכן , כלים ומשמעות של הפעלות חינוכיות לקהילה המתוקשבת ההולכת ומוקמת .  המערכת אינטגרטיבית שקשורה לפסג"ה בפ"ת , היא מערכת  מתוקשבת פתוחה וגמישה  לניהול למידה המאגדת רכיבי הוראה שונים: כלים לבניית מערכי שיעור ותכנים פדגוגיים, קבוצות דיון, דואר אלקטרוני, בחינות ובדיקתם, מטלות, משימות וקליטת התשובות, מערכת ניהול ציונים ודוחות פעילות, צ'אט, שאלונים, סקרים, ויקי - כתיבה משותפת, בלוג - כתיבה עצמאית, קובצי מולטימדיה מכל הסוגים, ניהול מסמכים, מעקב נוכחות, תאום מפגשים, חלוקת משימות ועוד.המטרה של מערכות אלו היא להקל על יוצרי התכנים ועל המורים בבניית שיעורים מקוונים בסביבה ידידותית שאינה דורשות ידע ברזיו של עולם המחשוב.
לינק לאתר של פתח תקווה ...
 
 
·         לכל מורה קיים מרחב לימוד בו היא "המורה" ולכן יכולה לערוך אותו על פי צרכיה האישיים.
·        כמו כן, קיים מרחב לימוד ראשי בו המורות רשומות כתלמידות ובו מתבצעת ההדרכה המרכזית, פעילויות אישיות ומשותפות עם צוות ההדרכה.
 
 ראה גם :
 

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    שלום,אני מעוניין לקבל חומר נוסף על מערכת הניהול המוצגת בדף זה.האם ניתן לנהל איתה ברמה ישובית?תודה

    פורסמה ב 18/12/2012 ע״י אביעד זקרי
    מה דעתך?
yyya