מעבר מהקורסים המקוונים המאסיביים (MOOC) לקורסים מקוונים אישיים (SPOC)
מאת: Armando Fox
מילות מפתח:
אוניברסיטאות
השכלה גבוהה
למידה מקוונת
למידה מרחוק
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
קורס מקוון
קורסים מתוקשבים
Fox, Armando. " From MOOCs to SPOCs", Communications of the ACM. Dec2013, Vol. 56 Issue 12, p38-40.
המאמר דן בהיבטים השונים של הקורסים המקוונים הפתוחים ורחבי-ההיקף (MOOC) וההשפעה שלהם על ההשכלה הגבוהה מדצמבר 2013.
המאמר מדגיש מספר חששות של אנשי אקדמיה לגבי קורסי ה-Mooc, כולל חששותיהם שהקורסים הללו הורסים את ההשכלה הגבוהה.
המחבר עצמו מביע את התרגשותו מהאפשרויות הגלומות בקורסי ה-MOOC ובפלטפורמות מקוונות אחרות עבור ההשכלה הגבוהה.
במאמר מוצגים ומופרכים מספר מיתוסים לגבי קורסי ה-MOOC וההשלכות שלהם עבור ההשכלה הגבוהה, כולל שהשימוש העתידי של האוניברסיטאות בקורסי ה-MOOC הוא כדי להפחית את עלויות התפעול וכדי לפטר סגל הוראה ועוזרי הוראה.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya