מטלות ביצוע
מאת: רחל נוסינוביץ , וורדה דודי
מילות מפתח:
הוראת המדעים
הערכה חלופית (אלטרנטיבית)
הערכה: מחוונים
מטלות ביצוע אותנטיות
מטלות קוגנטיביות
שיטות הערכה
הסקירה שנכתבה על ידי נוסינוביץ, ר. & דודי, ו. (2000). מפרטת בהרחבה את הנושאים הבאים : מה הן מטלות ביצוע ? מאפייני מטלות הביצוע, יתרונות וחסרונות השימוש במטלות ביצוע, דוגמאות עוגן למטלות ביצוע, דרכי עבודה להגדרת מטרות ההוראה וגיבוש מטלות הביצוע , שלבי תכנון העבודה גם תהליך החשיבה לגבי דרך הערכתה. שתי הדוגמאות הספציפיות המובאות בסיום הסקירה כוללות דף המטלה לתלמיד , דף למורה, כולל הצעה לקריטריונים למחוון הערכה וגם דף שאלות רפלקציה לתלמיד. הסקירה השיטתית נכתבה על ידי צוות מומחים של המרכז להוראת המדעים בירושלים , האוניברסיטה העברית, 2000.
ראה קובץ מצורף בסרגל מצד ימין .
נוסינוביץ, ר. & דודי, ו. (2000). הערכה אפשר גם אחרת. המרכז להוראת המדעים, ירושלים.
מקור באינטרנט :
1. http://www.bgu.ac.il/kidum/maagar_mekorot/matalot%20bizua.doc (MICROSOFT WORD)
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya