מחקר : פרחי הוראה בקורס מתוקשב לנושאים אריתמטיים לעומת פרחי הוראה בקורס מסורתי
מאת: . C Lin
מילות מפתח:
הוראת חשבון
חשבון
חשיבה מתמטית
למידה מקוונת
למידה מרחוק
למידה מתוקשבת
מחקר בחינוך
סביבות הוראה-למידה מתמטיות
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה
מקור וקרדיט :
Lin, C. (2009). A comparison study of web-based and traditional instruction on pre-service teachers’ knowledge of fractions. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education. 9 (3), pp. 257-279. AACE.
המחקר הנוכחי חקר את האפקטיביות של העברת יחידת לימוד בנושא הוראת שברים לפרחי הוראה באמצעות מערכת מתוקשבת ללמידה מרחוק באינטרנט לעומת מערכת מסורתית המעביר יחידת לימוד זו בקורס מסורתי פנים-אל-פנים במכללה. אוכלוסיית המחקר כללה 42 פרחי הוראה במכללה אמריקאית. קבוצה אחת של פרחי הוראה למדה את ההיבטים הדידקטיים והתכנים של הוראת שברים (דידקטיקה של נושאים אריתמטיים ) באמצעות מערכת מקוונת באינטרנט וקבוצת בקרה למדה זאת בקורס מסורתי רגיל.
ניתוח שונות של הממצאים משתי הקבוצות מעיד על עדיפות מסוימת לטובת קבוצת הניסוי שלמדה את הנושא בקורס מתוקשב באינטרנט. הידע של פרחי ההוראה בשתי הקבוצות נמדד ע"י כלי מדידה תקף בשם Fraction Knowledge Test.
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya