מחקר: סטודנטים על השוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית
מאת: Stefan Hrastinski
מילות מפתח:
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
למידה סינכרונית
סביבות למידה מתוקשבות
סטודנטים
קורס מקוון
קורסים מתוקשבים
מאמר אשר התפרסם בגיליון של Educause Quarterly העוסק בשוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית. המחקר התבסס על ראיונות עם סטודנטים שלמדו בשני קורסים מתוקשבים בהם נוצלו שני אופני הלמידה. המחבר מצא כי למידה סינכרונית נוטה להגדיל את המוטיבציה והעניין, בעוד שלמידה א-סינכרונית נוטה להגדיל את היכולת לעבד אינפורמציה.
דרך : עלון מיט"ל ינואר 2009
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya