מחקר : מורי מתמטיקה אשר השתתפו בסדנה מקצועית להכנת מטלות לימודיות מול מורים שלא נטלו חלק בסדנאות

מקור וקרדיט:
 
Melissa D BostonMargaret S Smith. Transforming Secondary Mathematics Teaching: Increasing the Cognitive Demands of Instructional Tasks Used in Teachers' Classrooms, Journal for Research in Mathematics Education. Washington: Mar 2009.Vol. 40, Iss. 2; pg. 119
 
המאמר הנוכחי מדווח על מחקר שנערך בקרב מורי מתמטיקה בארה"ב אשר השתתפו בסדנה לפיתוח מקצועי להכנת מטלות לימודיות מאתגרות  לתלמידים. המחקר בדק 18 מורים למתמטיקה אשר למדו במהלך השתלמות מקצועית לתכנן מטלות לימודיות לתלמידי תיכון. קבוצת הביקורת הייתה מורכבת מקבוצה של 10 מורים למתמטיקה אשר לא השתתפו בסדנה דומה. ממצאי המחקר גילו כי המורים שעברו את הסדנה להכנת מטלות במתמטיקה הצליחו הרבה יותר בתכנון, שיפור ובחירת מטלות לימודיות מאתגרות  במתמטיקה לכיתה בהשוואה למורים שלא עברו את הסדנה המקצועית. ההבדלים בין שתי הקבוצות מבחינת תכנון ופיתוח מטלות מאתגרות במתמטיקה היו מובהקים (Melissa D BostonMargaret S Smith ).
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya