מורה טוב בהוראת אמנות- השתנות תפיסות במאה ה20

מירי שטיינהרדט, " מורה טוב בהוראת אמנות- השתנות תפיסות במאה ה20, " מעוף ומעשה 13 ( 2010 ) .
 
מאמר זה מבקש להאיר את השתנות התפיסות בארץ במהלך המאה ה20 בכל הנוגע למהותו של המורה הטוב בהוראת האמנות. המאמר סוקר נושא זה סקירה היסטורית תמציתית . הנחת היסוד של סקירה זו נשענת על היות הוראת האמנות נגזרת ממערכת החינוך הכללי. במאמר מנסה מירי שטיינהרדט השאלה מי הוא המורה הטוב? ומה השתנה בתפיסתו בתקופה הנסקרת?
כדי לברר מהן ציפיותיה של מערכת החינוך מהמורה הטוב נבדקו תכניות לימודים בתחום האמנות. תכניות אלו משקפות את התפיסה המקובלת בכל חברה וחברה בנוגע למהותו של המורה הטוב. 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya