מודלים של למידה מתוקשבת באוניברסיטאות ובמכללות : התפיסה של COPS
מאת: Sylvia L Edwards
מילות מפתח:
למידה מאותגרת בעיות
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סביבת הוראה-למידה
סטודנטים
מקור וקרדיט :
Edwards, Sylvia L. and Watson, Jason A. and Farrell, Ann M. and Nash, Robyn E. (2007) Delivering on the e-learning promise: a case for a learning environment that enables Collaborative Online Problem Solving (COPS). Journal of Learning Design, 2(1). pp. 25-36.
המאמר הנוכחי מתאר את התפיסה והיישום של סביבה מתוקשבת שיתופית להתמודדות עם פתרון בעיות (COPS)שפותחה באוסטרליה. התפיסה של סביבה מתוקשבת שיתופית מאתגרת בעיות נוצרה מתוך אמונה כי תהליך הלמידה בחינוך הגבוה חייב להיות חקרני באופיו תוך התבססות על שיתוף פעולה בין לומדים עמיתים . התפיסה של COPS חורגת מעבר לתפיסה הרגילה והמערכות המתוקשבות הרגילות של למידה מתוקשבת שכן היא שואפת להפעיל את הלומדים בצורה דינאמית במעורבות פעילה של עבודת צוות המתמודדת עם בעיות אותנטיות . התפיסה והיישום של מודל ה- COPS שגובשה באוניברסיטת Queensland University of Technology באוסטרליה נועדה לגשר העל הפער שבין הלמידה האקדמאית והמציאות של העולם האמיתי מעבר לכותלי האוניברסיטה והמכללה.
ראה גם
Collaborative online problem solving with preservice general education and special education teachers.
Publication Date: 22-SEP-05
Publication Title: Journal of Technology and Teacher Education
Author: Kurtts, Stephanie ; Hibbard, Katharine ; Levin, Barbara
Publication Date: 22-SEP-05
Publication Title: Journal of Technology and Teacher Education
Author: Kurtts, Stephanie ; Hibbard, Katharine ; Levin, Barbara
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya