מדוע קשה לשלב תקשוב בבתי הספר?

ד"ר גיל עמית , אחד המומחים לטכנולוגיה חינוכית בישראל , כתב מאמרון מעניין על חידושים בחינוך ושיבושם . המחשב והרשת הם חידוש משבש למערכת החינוך, הם אמורים לטרוף את המערכת בצורה מסוימת, למשל לשנות את תפקיד המורה או לייתר חלק ממנו. ככזה יכולתו להצליח מותנית בפניה לאוכלוסיה שאיננה לקוחות המערכת הקיימת. הניסיון לשלב את הטכנולוגיה במערכת הקיימת נכשל כי היא לא נותנת עדיין מענה ראוי ללקוחות (תלמידים) הקיימים. זוהי בקצרה התיזה הבסיסית של הספר Disrupting Class  ובהמשכו ניתוח מה נעשה ומה ניתן לעשות.

קישור למאמרון המלא של ד"ר גיל עמית

ראה גם :   

ג'יי הורוויץ : הלוואי והתקשוב כן היה משבש

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya