מבט קרוב יותר על תכנית לקריאת קיץ: הקשבה לתלמידים ולהורים

Compton-Lilly, Catherine; Caloia, Rachel; Quast, Erin; McCann, Kelly. "A Closer Look at a Summer Reading Program: Listening to Students and Parents", Reading Teacher, Jul2016, Vol. 70 Issue 1, p59-6.

בעוד שהמחקר הקיים מתעד את האפקטיביות של תכניות לקריאת קיץ, מעט ידוע לגבי האופן והמידה שבהם הילדים קוראים בפועל את הספרים הנשלחים לבתיהם או כיצד המשפחות מעורבות בטקסטים אלה.

המחברים מנצלים הזדמנות זו כדי להעמיק ולחקור את שאירע כאשר ספרים נשלחו לבתיהן של משפחות בעלות הכנסה נמוכה ומגוונות מבחינה תרבותית.

בפרט, המחברת ותלמידי התואר השלישי שלה עשו שימוש בביקורי בית ובראיונות כדי להבין בצורה טובה יותר כיצד תלמידים ובני משפחה היו מעורבים בספרי קריאת הקיץ.

עד לסיום הקיץ, המחברים השיגו הבנה מורחבת לגבי האופן שבו התכנית לקריאת הקיץ שלהם גם בנתה וגם הרחיבה את פרקטיקות האוריינות של המשפחות.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

להיות שותף עם ההורים בכיתת הכתיבה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya