מבוא להערכה אותנטית : Authentic Assessment Toolbox
מילות מפתח:
הערכה
הערכה אותנטית
הערכה חלופית (אלטרנטיבית)
הערכת ביצועים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
תהליכי הערכה
תהליכי למידה
ההתפתחות בתחומי ההערכה האותנטית בעולם החינוך הניעה את Jon Mueller מארה"ב לרכז בצורה שיטתית סקירות רקע בנושא. כדאי להכיר את האוסף המתודי באינטרנט בנושאי הערכה אותנטית שפיתח Jon Mueller כמבוא לנושא מתפתח זה ולהכרת יסודותיו. אוסף הסקירות וההסברים המקושר בהיפרטקסט כולל תיאור הנדבכים העיקריים של ההערכה האותנטית , הערכה של מטלות אותנטיות, סטנדרטים להערכה אותנטית , הערכת תיקי עבודות (פורטפוליו) ועוד דוגמאות מתחומי ההערכה האותנטית.
ראה גם :
Herrington, A. & Herrington, J. (Eds.).(2006). Authentic learning environments in higher education. Hershey PA: Information Science Publishing.
Herrington, J., Oliver, R., & Reeves, T.C. (2003). Patterns of engagement in authentic online learning environments. Australian Journal of Educational Technology, 19(1), 59-71. (Link to paper).
Herrington, J., & Herrington, A. (2006). Authentic conditions for authentic assessment: Aligning task and assessment. In A. Bunker & I. Vardi (Eds.), Research and Development in Higher Education Volume 29, Critical visions: Thinking, learning and researching in higher education (pp. 146-151). Milperra, NSW: HERDSA. (Download HERDSAHerringtonFinal.doc).
Herrington, J., & Herrington, A. (1998). Authentic assessment and multimedia: How university students respond to a model of authentic assessment. Higher Education Research and Development, 17(3), 305-322. (Download Herdsa.pdf)
Herrington, J., & Oliver, R. (2000). An instructional design framework for authentic learning environments. Educational Technology Research and Development, 48(3), 23-48. (Download ETR&D.pdf)
Herrington, J., Reeves, T.C., Oliver, R., & Woo, Y. (2004). Designing authentic activities in web-based courses. Journal of Computing in Higher Education, 16(1), 3-29. (Download JCHE.pdf)
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya