מאגר משאבי הוראה חדש בשרתי "תקשוב דרום"


ברוכה היוזמה וברוך היוזם,ההוגה, מפעיל, וללא לאות פועל,לקידום החינוך, ההוראה,הגננות, המורים וילדי ישראל.אין כמו יצירה עצמית של חומרים מתוקשבים,על ידי העוסקים במלאכת ההוראה,כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים השונים והמשתנים בתהליך החינוכי.
מדובר בהחלט ביוזמה ברוכה המנגישה מגוון עשיר של חומרים מתוקשבים למורים ולתלמידים.יצירה עצמית של חומרים ע"י מורים אינה דבר מובן מאליו (כשאני למדתי בסמינר, לפני 16 שנים, שמעתי לא פעם את המשפט ש"אין צורך להמציא את הגלגל מחדש"). טיפוחה מצריך אורך-רוח, אמונה וחזון שאינם שכיחים במקומותינו. אלישע בביוף מנחיל את כל אלה במסירות אין-קץ בגבולות מחוז דרום וגם הרבה מעבר להם, בבחינת "מדרום תיפתח הטובה".אני בטוחה כי כוח היצירה המגולם במאגר יפלס לו אפיקים נוספים בשדה החינוך.
שלום. אני חושאן אסמאא אני רוצה להעביר תיק ממחוז צפון למחוז הדרום
אני לומד במכללת קיי תואר ראשון שנה ראשונה מחפש אם יהייה לי משרה בבית ספר חופשת לידה / ממלא מקום
ברוכה היוזמה וברוך היוזם,ההוגה, מפעיל, וללא לאות פועל,לקידום החינוך, ההוראה,הגננות, המורים וילדי ישראל.אין כמו יצירה עצמית של חומרים מתוקשבים,על ידי העוסקים במלאכת ההוראה,כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים השונים והמשתנים בתהליך החינוכי.
מדובר בהחלט ביוזמה ברוכה המנגישה מגוון עשיר של חומרים מתוקשבים למורים ולתלמידים.יצירה עצמית של חומרים ע"י מורים אינה דבר מובן מאליו (כשאני למדתי בסמינר, לפני 16 שנים, שמעתי לא פעם את המשפט ש"אין צורך להמציא את הגלגל מחדש"). טיפוחה מצריך אורך-רוח, אמונה וחזון שאינם שכיחים במקומותינו. אלישע בביוף מנחיל את כל אלה במסירות אין-קץ בגבולות מחוז דרום וגם הרבה מעבר להם, בבחינת "מדרום תיפתח הטובה".אני בטוחה כי כוח היצירה המגולם במאגר יפלס לו אפיקים נוספים בשדה החינוך.
שלום. אני חושאן אסמאא אני רוצה להעביר תיק ממחוז צפון למחוז הדרום
אני לומד במכללת קיי תואר ראשון שנה ראשונה מחפש אם יהייה לי משרה בבית ספר חופשת לידה / ממלא מקום