מאגרי מידע דיגיטאליים של תזות ודוקטורטים

מתפתחים היום באינטרנט יותר ויותר מאגרי מידע דיגיטאליים של עבודות תיזה ודוקטורט. אתר אינטרנט חדש בשם Open-Thesis מאפשר לחוקרים וסטודנטים להעלות עבודות תזה, דוקטורט ומחקרים נוספים במטרה להרחיב את חשיפתם והפצתם. מטרת הפרויקט היא לאפשר גישה חופשית וקלה לחומרים וכך להרחיב את ההפצה והחשיפה שלהם. בצורה כזאת סטודנטים וחוקרים יוכלו בקלות להיעזר ולהישען על מחקרים קודמים במהלך עבודותיהם. כחלק מהיוזמה, האתר יהיה פתוח לכולם וללא תשלום. חוקר שלא יהיה מעוניין שלכל הגולשים תהיה גישה למחקריו, יוכל להגביל אותה כך שהעבודה לא תוצג באופן חופשי, אלא בהתאם לפרמטרים שיוגדרו מראש.
 
ראה גם:
המיזם הנוסף שלדעתנו ראוי להערכה מיוחדת הוא מאגר עבודות הגמר של אוניברסיטת חיפה. מאגר העבודות הדיגיטליות של אוניברסיטת חיפה הולך וגדל משנה לשנה תודות לפעילותם המבורכת של צוות ספריית אוניברסיטת חיפה.
כבר מזה  שנתיים ספריית אוניברסיטת חיפה מציעה עבודות דוקטורט הזמינות לשימוש ציבורי חופשי. הפרויקט כולל מאות עבודות של בוגרי האוניברסיטה, שניתנות לשמירה, שליחה או קריאה מקוונת. ההתפתחות המהירה של מאגר העבודות התאפשרה גם בזכות הפלטפורמה הטכנולוגית החדשה של  Digitool.  
 המרכז למדיה דיגיטלית מנוהל על ידי מערכת Digitool של חברת .Ex-Libris המרכז מאפשר לקהיליית אוניברסיטת חיפה גישה לאובייקטים דיגיטליים בנושאים מגוונים ובפורמטים שונים: קובצי תמונות, טקסט, אודיו, וידיאו ועוד.
 
 

    לפריט זה התפרסמו 4 תגובות

    שלום,אני מחפש עבודות על ההתנחלויות וכל משקורה בגדה המערבית.האם אתם יכולים לעזור לי?אשקר

    פורסמה ב 26/04/2011 ע״י א. אשקר

    שלום, אני מחפש חומר על מעורבות הורים בביה"ס.

    פורסמה ב 01/10/2011 ע״י תמיר שר

    שלום רב,מבקש לדעת באם ניתן להשיג עותק של עבודת הדוקטורט של דר' רון פוקס מהמחלקה לאומנות באוניברסיטת חיפה.הרבה תודה,אילן מדינה0528714684

    פורסמה ב 22/06/2014 ע״י אילן מדינה

    אני כותבת דוקטורט בנושא חתרנות בספרותמחפש חומר על הנושא, ועל הרומן

    פורסמה ב 12/12/2015 ע״י בדורה חלבי
    מה דעתך?
yyya