לקראת חיזוק הכנת מורי מורים—חוקרים בתכניות דוקטורט ומעבר להן

מאת: Emily Lin

Lin, E., Jian, W., Spalding, E., Klecka, C. L., & Odell, S. J. (2011). Toward Strengthening the Preparation of Teacher Educator-Researchers in Doctoral Programs and Beyond. Journal of Teacher Education, 62(3), 239-245.

המאמר מציג דיון על רכיב הכנת המחקר עבור תכניות דוקטורט כדי לעורר חשיבה ודיאלוג אודות מחקר חינוכי ופרקטיקות טובות יותר בהכנה ובהכשרה של מורי מורים—חוקרים. הוא סוקר שלוש שאלות, על למידה אודות מחקר, למידה כיצד לבצע מחקר, וכיצד למידה על וביצוע של מחקר חינוכי יכולים להמשיך מעבר לתכניות הדוקטורט. הוא מציג מסקנה על הצורך במחקרים אמפיריים והערכת תכניות כדי לחזק את ההכנה של מחקר חינוכי.

קישור למאמר בכתב העת

ראה גם:

חקירה אוטו-אתנוגרפית לגבי התפקיד של גילוי בלתי מכוון בהפיכה לחוקר/מורה מורים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya