לפענח את הלמידה הדיגיטלית

ההוכחות, ההבטחות והפוטנציאל שטרם מומש: קבוצת חוקרים בריטית אספה אלפי מחקרים ותצפיות מכל העולם בתחום הלמידה המתוקשבת והוציאה את הסקירה Decoding Learning. ייחודו של הדוח הוא בכך שהוא זיקק את איכותם של אלפי המחקרים שנאספו על פי מגוון קריטריונים וגורמים מעריכים ונותר לבסוף עם 210 חקרי מקרה של למידה מתוקשבת חדשנית ואפקטיבית. מתוך בסיס מחקרי זה מיפתה הקבוצה את היתרונות שהטכנולוגיה מספקת ללמידה הנוכחית ואת מצבי הלמידה החדשים שנוצרו בזכות הטכנולוגיה.

בסקירה מקיפה ובהירה מציגים החוקרים מודלים חדשים המבוססים על הוכחות בשטח ונותנים לנו הזדמנות לפענח מחדש את חידת ה"פדגוגיה של הטכנולוגיה".

לסקירה המלאה

דרך (קרדיט ) : אתר מתודיקה

למידע אודות החוקרת הבריטית הראשית , פרופסור רוז לוקין
Rose Luckin Profile Page


ראה גם , מאמר קודם של פרופסור רוז לוקין , שהתפרסם בפורטל מס"ע

מחקר : תלמידי תיכון והשימוש ביישומי ה- Web 2.0

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya