לנווט בפדגוגיה: היכולות המתפתחות של ילדים ללמוד מאינטראקציות פדגוגיות

Butler, Lucas P.; Markman, Ellen M.. "Navigating pedagogy: Children’s developing capacities for learning from pedagogical interactions", Cognitive Development, Apr2016, Vol. 38, p27-35.

ילדים קטנים יכולים להשתמש ברמזים, שמבוגר מספק מידע באופן פדגוגי לתועלתם, כדי להעריך את חשיבות המידע ואת יכולת ההכללה שלו.

אך על מנת להשתמש בפעולות פדגוגיות כדי לכוון את הלמידה, ילדים חייבים ללמוד לנווט אינטראקציות פדגוגיות מתמשכות, כשהם מזהים אילו פעולות ספציפיות בטווח של הֶקְשֵׁר כולל משמעותן למעשה פדגוגית.

בשני ניסויים, שבהם השתתפו 120 נבדקים, המחברים מדגימים כיצד ילדים בני שלוש נאבקים ביכולת זו ואינם מצליחים להבחין בין פעולות פדגוגיות לבין פעולות מכוונות בלבד, אלא אם כן נקודות הסיום של אינטראקציה פדגוגית צוינו בבירור.

תוצאות אלה שופכות אור על הפיתוח של מנגנון למידה חזק זה כדי לסייע בקידום של הסקה אינדוקטיבית.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הביאו את הצעצוע שלכם: תהליך הסוציאליזציה של בני שנתיים באמצעות פעילויות המתווכות על ידי כלים בהקשר של חינוך לגיל הרך באוסטרליה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya