למידה מתוקשבת מסוג Web 2.0 ושילובה עם גישת הלמידה מאותגרת הבעיות (PBL ).

 
Contributing to a Learning Methodology for Web 2.0 Learning – Identifying Central Tensions in Educational Use of web 2.0 Technologies
Louise Nørgaard Glud, Lillian Buus, Thomas Ryberg, Marianne Georgsen,
Jacob Davidsen
Department of Communication and Psychology, e-Learning Lab – Centre for User Driven Innovation, Learning and Design, Aalborg University
 
המאמר הנוכחי שהוצג בכינוס הבינלאומי החשוב Networked Learning Conference 2010 בדנמרק מנסה לגשר בין  פערי הדרישות השונות של למידה מתוקשבת מסוג Web 2.0 ובין גישת הלמידה מאותגרת הבעיות (PBL ). נקודת המוצא של כותבי המאמר היא שלמידה מאותגרת בעיות מתאימה ביסודה למאפייני הלמידה המתוקשבת  מסוג Web 2.0 ולכן הם מציעים מודל קונספטואלי המגשר בין מוקדי השליטה המשתנים של סביבת הלמידה המתוקשבת. המודל הקונספטואלי המעניין מורכב מארבע ממדים : תהליך הלמידה,המוטיבציה של הלומדים, תשתיות הלמידה ומשאבי הלמידה/תכני הלמידה. המודל הקונספטואלי המוצע יש בו כדי להקל על שילוב למידה מאותגרת בעיות בקורסים מתוקשבים מסוג Web 2.0.
ראה גם : מאמרים ומחקרים על למידה מאותגרת בעיות בסביבה מתוקשבת :
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya