למידה מקוונת מבוססת תגובה אישית מיידית : SMS-HIT

כיצד נוכל לנצל את הטכנולוגיה האישית הניידת הזמינה לכל גם לצרכים פדגוגיים, ומהם המרכיבים שיש להעריך (לימודיים, חברתיים וכו')?

בהרצאה במכון מופ"ת הציגה פרופ' מיקי רונן לאחרונה סביבה מתוקשבת שפותחה כדי לתת מענה לצורך זה. הסביבה מאפשרת למורה להכין ולנהל בקלות מגוון הפעלות שאותן ניתן לממש באמצעות הטלפונים הניידים שבידי הסטודנטים.

בהרצאה במכון מופ"ת(יש הקלטה של המפגש וגם מצגת) הציגה פרופסור מיקי רונן את המערכת ודנה בפוטנציאל והאתגרים הפדגוגיים של שימוש במערכות המאפשרות תגובה אישית מיידית (PRS – Personal Response Systems ) במהלך הרצאות ושיעורים.

מדובר על מערכת ליצירת פעילויות אינטראקטיביות להפעלת הקהל בסביבה לימודית או עסקית. הכלי אינטואטיבי, מבוסס אינטרנט ומכיל סוגי שאלות שונות עם תצוגות מותאמות.

בעזרת המערכת ניתן לאסוף ולהציג את התוצאה בזמן אמת במטרה להפוך מצגות ושעורים לאינטראקטיביות, מעניינות ומהנות.

המערכת פותחה במחלקה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולו ן H.I.T.  הכלי בגרסתו הבסיסית ניתן לשימוש חינם לאנשי חינוך, לפחות בשלב זה.

לאתר מכון מופ"ת ולהרצאה


התחברות למערכת

ראה גם : שלטים תומכי למידה


    לפריט זה התפרסמו 2 תגובות

    אני גם חושבת שהניידות הפרטית די חשובה, אני רוצה להוסיף שקראיתי חיזוקים ב https://bet365-il.net/ והמלצות על מה שנאמר כאן, כל הכבוד, תודה רבה, אהבתי לקרוא.

    פורסמה ב 28/03/2023 ע״י ורד

    אני חושב שהטכנולוגיה האישית הניידת מאוד חשובה, ראיתי עוד מאמרים בתחום כמו ב https://bignews.co.il/ אבל האופן שכאן מציעים זה ממש מדהים, כל הכבוד

    פורסמה ב 09/12/2021 ע״י יוני
    מה דעתך?
yyya