למידה אותנטית עבור סטודנטים להוראה בסביבת עשירה בטכנולוגיה

Latham, Gloria and Carr, Nicky (2012). "AUTHENTIC LEARNING FOR PRE-SERVICE TEACHERS IN A TECHNOLOGY-RICH ENVIRONMENT". Journal Of Learning Design, 5(1), 32-42. 

מאמר זה חולק את הממצאים ממחקר פעולה שיתופי (Participatory Action Research) בן שלוש שנים סביב הבחירה, היישום והאפקטיביות של טכנולוגיות חינוכיות לשם הגברת הלמידה בהכשרת מורים של סטודנטים בשנתם השנייה הלומדים הוראה לבית הספר היסודי.

הנושא החדשני מבוסס הפרויקט מתואר תוך שימוש בעדשות ביקורתיות.

המאמר יחלוק כיצד שני מרצים והסטודנטים שלהם חקרו את תפקידיהם המשתנים כמורים וכלומדים ואת המתחים שהופיעו בין אמונותיהם לגבי ההתמקדות בסטודנט, למידה אותנטית ותפקידה של הטכנולוגיה.

המאמר יחקור את הדרכים שבהן החדשנות הטכנולוגית החלה לעצב מחדש את החשיבה לגבי פרקטיקות של הוראה ולמידה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya