ללמוד מהצרכנים האמיתיים

Kaster, Gregory. " Learning from the True Customers", Educational Leadership 70. 1 (Sep 2012): 68.



על מנת לשפר את בתי הספר הציבוריים, על המנהיגים החינוכיים לפנות אל הצרכנים.

Kaster אומר שמי שמבין היטב את מדיניות בית הספר, את הנהלים, את היעילות התפעולית ואת הפרקטיקות הפדגוגיות אלה הצרכנים "האמיתיים" – התלמידים.


במאמר זה, הוא מדבר על בית הספר היסודי מדיסון (Madison Elementary School), שבו לומדים 335 תלמידים בכיתות א'-ו' ונמצא ב-Marshfield שבמדינת ויסקונסין.

בית הספר מכיר בערכו של המשוב שנותנים התלמידים ושואף ללמוד יותר באמצעות פגישות חודשיות עם התלמידים, ישיבות כיתתיות וראיונות עם תלמידים שעזבו את בית הספר.

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya