כשהמורה נעלב וזועם: על חשיבות האמפתיה למורה

דני שראל

ילדים בסיכון מעורבים לעתים קרובות בעימותים עם מורים, שמעוררים תחושות עלבון וזעם הן אצל התלמיד והן אצל המורה. כשהמורה מתקשה להכיל את רגשותיו ואת רגשות תלמידו, הוא עלול לנטוש את תפקידו כסמכות מגדלת מיטיבה ולאבד את יכולת האמפתיה שלו כלפי הילד. המורה זקוק לעזרה ולתמיכה שיחזירו לו את יכולת ההכלה וההתבוננות בעצמו ובילד.

למאמר של הפסיכולוג דני שראל בפורטל פסיכולוגיה עברית ברשת


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya