כיתת "ניו-טון" – דגם של כיתה חדשנית

כיתת ניו-טון בתיכון אורט מלטון בת ים היא כיתה ייחודית המונה 35 תלמידי כיתה ז'. בכיתה זו ה"נטבוק" – מחשב נייד קטן מימדים, תופס את מקום המחברת והעט כאמצעי למידה מרכזי ברוב מקצועות הלימוד. מלבד המחשבים הניידים חדר הכיתה מצויד גם במסך ומקרן, הנותנים תחושה של למידה עתידנית. שמה של הכיתה מייצג את דרך ההוראה החדשנית שהיא יוצרת – "ניו-טון", "new-tone", קול חדש של למידה בתיכון, וברשת אורט בכלל.
 
ההוראה מותאמת לכל תלמיד, באמצעות אתר ללמידה אישית, ובקרת קצב הלמידה נעשית באמצעות מערכת LMS. צוות המורים, המלמד בכיתה ייחודית זו, הינם בעלי מיומנות הוראה ואוריינות ממוחשבת והם משתמשים באמצעי הוראה מגוונים ואינטראקטיביים, כאשר הם זוכים לליווי והדרכה של המורה מריוס הלפרין. בכיתה מלמדים שבעה מורים עשרה מקצועות, ובאתר הכיתה קיימים כבר 850 פריטי תוכן. לכיתה מתוכננים סיורים בחברות היי-טק ואינטרנט מהמובילות בתחום.
 

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    בני לומד השנה באורט ארגנטינה עם נוטבוק לכל ילד והחוויה הייתה מאוד חיובית. הן מבחינת מוטיבציה והן מבחינת רמת הלימוד. אנו עתידים לחזור לארץ בקרוב. איפה אני יכול למצוא רשימה של בתי ספר בישראל שלומדים בשיטה הזאת? תודה מראש

    פורסמה ב 05/11/2011 ע״י דב
    מה דעתך?
yyya