כיוון חדש לרפורמה חינוכית בארה"ב : בתי ספר אמנותיים

ספר חדש המתאר את הפעילות החינוכית של תנועת רפורמה בארה"ב הפועלת לשינוי בתי ספר והפיכתם לבתי ספר אמנותיים. תנועת רפורמה פדגוגית זו אינה סבורה כי רפורמה ארגונית גרידא יכולה לשנות מהות ביה"ס. רק רפורמה של תכנים ויצירה  בביה"ס עשויה להביא שינויים ממשיים ואקלים כיתה חיובי.
הספר מתאר את  החזון והפעילות ליצירת רפורמה  פדגוגית בארה"ב הידועה בשם A+ School Program שנועדה לחזק את הצדדים האמנותיים-איכותיים של בתי ספר תיכוניים.
המטרה היא  לחזק את זהות בית הספר באמצעות מגמות אמנות ופעילויות אמנותיות יצירתיות שיאפשרו הן לתלמידים והן למורים למצוא עניין ואתגר בחיי ביה"ס.  מחברי הספר הם פרופסורים לסוציולוגיה וחוקרי חינוך בארה"ב.  פרויקט הרפורמה בבתי התיכוניים הידוע בשם A+ School Program מופעל במדינת מיסורי בארה"ב ונועד לחולל שינוי איכותי בבתי הספר ובאווירה וביחס הלומדים ולא בהכרח בצדדים הארגוניים שהיו מקובלים ע"י רפורמות אחרות בעבר .
Creating and Sustaining Arts-Based School Reform
The A+ Schools Program
By George W. Noblit, H. Dickson Corbett, Bruce L. Wilson, Monica B. McKinney
Table of Contents
Selected Contents
Preface
About the Authors
Chapter 1
Introduction
Chapter 2
An Unusual Development
Chapter 3
Arts in Education: From Threatened Curriculum to a Way to Reform Schools
Chapter 4
Turning the Vision into Reality
Chapter 5
Reform Persistence in A+ Schools
Chapter 6
School Identity and Arts Integration
Chapter 7
Sustaining Arts-based School Reform
Chapter 8
Sustaining Change: The Difference the Arts Make in Schools
Chapter 9
Creative and Lasting School Reform: Lessons from the Arts
Appendix
References
About the Author(s)
George W. Noblit is the Joseph R. Neikirk Distinguished Professor of Sociology of Education and Chair of Culture, Curriculum and Change in the School of Education at the University of North Carolina at Chapel Hill.
H. Dickson Corbett is an Independent Educational Researcher conducting evaluations of school reform initiatives.
Bruce L. Wilson is an Independent Educational Researcher engaged in longitudinal research and evaluation projects focused on improving teaching and learning conditions in schools with populations of high poverty.
Monica B. McKinney is Associate Professor, School of Education, Meredith College.

קישור

 ראה גם : רפורמות בבתי ספר תיכוניים בארה"ב

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya