כאשר סטודנטים יכולים לבחור: לימוד-עצמי מקוון או לימוד במכללה של אנגלית למטרות אקדמיות

Hellerstein, D. et.al (2020). When students can choose: Online self-study or in-college learning of English for academic purposes. World Journal of English Language, 10, 2, 25-38

כאשר מציעים קורסים מקוונים פתוחים מרובי משתתפים (MOOCs) לתלמידי תואר ראשון, בעיקר כשמדובר באנגלית למטרות אקדמיות, יש לבסס ראשית את מוכנות הלומד ואת המוטיבציות שלו לבחור בקורסים אלה. לא כדאי לעודד סטודנטים לקחת את הקורסים האלה אלא אם כן יש להם כישורי למידה-עצמית מתקדמים, מוטיבציה גבוהה ללימוד-עצמי וכלים שיאפשרו להם להבין ולעקוב אחר השיעורים המקוונים (ובכלל זה מיומנויות דיגיטליות). MOOC הנתמך בידי מורה או מדריך הוא פורמט טוב יותר מקורס למידה-עצמית העומד בפני עצמו. אסור שקורסי MOOC יהיו זולים יותר מקורסים אחרים, משיקולים של שוויוניות בחינוך. כל אלה הם מסקנות מחקר שנועד להבין מה מניע בחירות של סטודנטים בין קורסים רגילים ל-MOOC.

למאמר המלא

לקריאה נוספת: כל סיכומי המאמרים בנושא MOOCs

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya