כאשר הרישום לקורסים מקוונים במכללות ובאוניברסיטאות בארה"ב גובר , המשמעויות מבחינת התפתחות ההשכלה הגבוהה

Jess Wisloski. " Study: As Enrollment Rises, Institutions see Online Learning as a ‘Critical Part’ of Growth", November 21, 2011 . www.geteducated.com.


סקר חדש בארה"ב: כאשר הרישום לקורסים מקוונים גובר , המכללות והאוניברסיטאות רואות את הלמידה המקוונת כמרכיב קריטי של התפתחותם בעתיד הקרוב

שיעור הלמידה המקוונת בארה"ב ממשיך לעלות. לפי דו"ח של Babson Survey Research Group שהתפרסם מוקדם יותר החודש, כ-6.1 מיליון סטודנטים בקולג' השתתפו בקורס מקוון בסמסטר הסתיו של שנת 2010.

מוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב ובקנדה מאמצים יותר ויותר את החינוך המקוון, כאשר 65.5% ממנהלי המוסדות האקדמיים מגדירים כעת את החינוך המקוון כ"קריטי" לאסטרטגיה ארוכת הטווח של המוסד שלהם. דעה זו עלתה ביותר מ-15% בשמונה השנים שחלפו.

67% מאמינים שהתוצאות האקדמיות של שיעורים מקוונים מקבילות לאלה של למידה פנים אל פנים, אולם עדיין שליש מהמנהיגים האקדמיים חושבים ששיעורים מקוונים נחותים.

ויקי פיליפס (Vicky Phillips), המנכ"לית של GetEducated.com, טוענת כי "המוסדות עצמם נעים לקראת שילוב של למידה מקוונת, בעיקר משתי סיבות. האחת היא שהביקוש מצד הצרכנים ממשיך לעלות על הזמינות של הקורסים. וכן, זה יותר משתלם כלכלית מאשר לבנות יותר קמפוסים".

הנתונים החדשים, הנכונים לשנת 2011, מראים כי כמעט שליש מהסטודנטים בקולג' בארה"ב השתתפו בשיעורים מקוונים בשנה שעברה.

קישור למאמר באנגלית

ראה גם :

ההיבטים הכלכליים של פיתוח והפעלת קורסים מתוקשבים פעילים בערוץ למידה מרחוק באינטרנט באוניברסיטאות ובמכללות

המהפכה הכמותית של הלמידה המתוקשבת בעולם –כמה אבני דרך

כיוונים חדשים בהערכת קורסים מתוקשבים באוניברסיטה

בחינת היחסים בין התפיסות של הסטודנטים את התמיכה, שביעות רצון מהקורס, ותוצאות הלמידה בלמידה מקוונת

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya