כאשר המחקר בחינוך אינו מיושם , האם יש לו ערך ?

Gustavo E. Fischman , Adai Tefera . "If the Research is Not Used, Does it Exist?", Teachers College Record, Date Published: June 17, 2014

 

מאמר ביקורתי של חוקרי חינוך בארה"ב נגד הנטייה של כותבי מחקרים בחינוך להסתגר במגדל השן של האקדמיה. כותבי המאמר , פרופסור Gustavo E. Fischman וד"ר Adai Tefera מאמינים כי מחקר בחינוך אשר אינו מופץ לשדה ואינו מוטמע בשטח הוא חסר ערך חרף העומק של שיטת המחקר.

 במאמר אשר נכתב לאחרונה בכתב העת החינוכי Teachers College Record קוראים הכותבים לחוקרי החינוך לנקוט בגישות יותר פרואקטיביות להפצת ממצאי המחקר לשטח וליישומו הלכה למעשה במסגרות החינוך. החוקרים צריכים להסתייע בשיטות דינאמיות של ניהול ידע והפצתו (knowledge mobilization strategies (KM על מנת להגיע לאוכלוסיות רחבות יותר בחינוך .

פרופסור Gustavo E. Fischman חוקר ולמד בתחומי הכשרת המורים - Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State University

ד"ר Adai Tefera היא חוקרת מובילה בחינוך באותו מוסד .

למאמר באנגלית בכתב העת Teachers College Record

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya