יצירתיות והמצאת ייצוגים דורשת זמן וסבלנות של המורה…

לימור ליבוביץ מציגה בבלוג שלה תובנות מעניינות וחשובות לגבי הפעלת תלמידים וייצוגים חזותיים . היא טוענת "שאסור להשאיר את הביטוי החזותי בתחומי חדר האמנות, אנחנו מפסידים את היכולת של רוב התלמידים בכיתה לבנות משמעות בלמידה, מאבדים את הקשב והעניין שלהם בתוכן השיעור, מקטינים את מספר המשתתפים הפעילים בשיעור, ולא פונים למגוון הלומדים בכיתה" ( לימור ליבוביץ) .

למאמרון של לימור ליבוביץ

למאמרים נוספים של לימור ליבוביץ בפורטל מס"ע
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya