יישום של תקשורת המתווכת על ידי מחשב על היעילות של המורה במהלך התנסות בשדה מבוססת-בית ספר

En-Chong Liaw. " Application of computer-mediated communication on teacher efficacy during school-based field experience", Teaching and Teacher Education 65 (2017) 81-90.

המחברים בחנו האם תקשורת א-סינכרונית המתווכת על ידי מחשב משפיעה על היעילות של המורה במהלך הפרקטיקום.

התוצאות ציינו שמכשיר זה לא היה אפקטיבי בהגברת היעילות של המורה כמו שהניחו מחקרים רבים. מחקר זה חשף את החשיבות של מורים מנוסים ושל חונכים בעת אימוץ של מכשירי תקשורת א-סינכרונית המתווכת על-ידי מחשב. המחברים הציעו שיש לנקוט באמצעי זהירות ואמצעים להערכה לגבי היבטים כמו ההתנסות של הלומדים ולגבי המטרה של שימוש במכשיר לצורך למידה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya