יישום מחשבים ניידים בכיתת הלימוד : התקלות הטכניות הופכות להיות הבעיה העיקרית של המורים

שילוב מחשבים ניידים בהוראה בכיתה מתואר רבות כסוגיה פדגוגית או התמודדות לשינוי דרך החשיבה של מורים , אך מתברר כי הבעיה העיקרית היא בכלל לא פדגוגית ולא בהכרח התנגדות לשינוי.
ניתן ללמוד על התמודדות של מורים ובתי ספר עם שילוב מחשבים ניידים בהוראה מתוך דיווח שכתבה אסתי דורון בבלוג שלה .
אסתי , הנמצאת בבתי ספר כמדריכה מלווה להטמעת יישומי מחשב ולמחקר המלווה,  מציגה בעיה אמיתית שיש לתת עליה את הדעת היום יותר מתמיד.  המורים , שכבר עברו מהפך מחשבתי בנושא יישום האינטרנט והמחשב בכיתה ובהוראה , נאלצים עתה להתמודד עם בעיות טכניות והדבר גורם לעתים קרובות לתסכול וליאוש. מהדיווח של אסתי ניתן ללמוד כי דרכם של המורים המבקשים לשלב אינטרנט בכיתת המחשבים הניידים אינה סוגה בשושנים והם נדרשים כל הזמן  להתמודד עם המישור הטכני של תקלות שנוצרות ברשות המחשבים של בית הספר.
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya