טכנולוגיות למידה והמרוץ של המלכה האדומה
מאת: גילה לוי עצמון
מילות מפתח:
טכנולוגיות ה- WEB
טכנולוגיות מידע
למידה מסוג WEB 2.O
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
מאפייני תקשוב בחינוך
מגמות וכיוונים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
תחזיות
פרוייקט הורייזן ("אופק") ממפה בכל שנה את הטכנולוגיות החדישות ביותר לתחום ההוראה, למידה וניהול ידע בהשכלה הגבוהה החל משנת 2002. הפרויקט הוא פרי עבודה משותפת של ארגון NMC – New Media Consortium , קהילה בינלאומית של מומחים וחוקרים בתחום טכנולוגיות למידה, וארגון- Eli Educause Learning Initiative, שמטרתו לקדם את ההשכלה הגבוהה ע"י שימוש מושכל בטכנולוגיות ידע.
פרוייקט הורייזן מציג טכנולוגיות אשר ישפיעו במידה רבה על ההוראה והלמידה, מדורגות על פי פרק הזמן בו סביר להניח יוטמעו וייכנסו לשימוש במוסדות ההשכלה הגבוהה – זהו אופק האימוץ של הטכנולוגיה. דו"ח 2012 יפורסם פורמאלית בפברואר, אך תקציר הדו"ח כבר מפורסם והוא מרתק. ד"ר גילה לוי עצמון סיכמה בבלוג המרתק שלה תקציר בעברית של דו"ח הורייזן משנת 2012 .
קישור לסיכום
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya