טיפוח מורים בעלי איכויות גבוהות בחינוך המיוחד , מה ניתן ללמוד מהמחקרים בחינוך ?

מקור וקרדיט :
 
בכל הקשור לצורך במורים איכותיים בבתי הספר כאמצעי לקידום התלמידים  בבתי הספר אין מחסור במחקרים בחינוך, אך קיימת חוסר בהירות בכל הנוגע לדרכים להכשיר מורים בעלי איכויות גבוהות. יש מעט מחקרים מפורשים המדברים על הדרך להכשיר מורים איכותיים בכלל ומורים איכותיים לחינוך המיוחד בפרט. לכן , הסקירה הנוכחית מנסה לגבש תובנות שעולות ממחקרים על תכונות המורים האיכותיים ועל הדרכים שיש לנקוט על מנת לטפח תכונות אלו בהכשרת המורים ובהשתלמויות הן למורים במסלול הרגיל והן למורים במסלול החינוך המיוחד.  למרות שמדובר באתגר לא פשוט מבחינת ההכשרה , כותבי הסקירה אופטימיים ביכולת לטפח את התכונות של מורים איכותיים (Mary T. Brownell, Melinda M. Leko, Margaret Kamman and Laura King).
 
מצ"ב ראשי הפרקים של הסקירה ( רק למנויים על מאגר  science direct).
Article Outline
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya