טאבלט לכל ילד: מהפכה, לטוב ולרע

מאת: ענת שלו,

מערכות החינוך בכל רחבי העולם נמצאות כיום בפני אחת המהפכות הגדולות ביותר שידעו בתולדותיהן. המהלך, שהחל עם הכנסת מחשבים לכיתות בשנות ה-90, מגיע כעת לנקודה בה החלום לשים מסך מחובר לאינטרנט בפני כל ילד הופך למציאות בזכות מחשבי הטאבלט. איך המערכת מגיבה לזה, בישראל ובמדינות האחרות? ומהו הפוטנציאל של הכלי החדש הזה? פרוייקט מיוחד.

לכתבה של ענת שלו..

קישור

בסיום קריאת הכתבה , אנו ממליצים לקרוא גם את ההתייחסות של ד"ר אברום רותם, איש הגות ומומחה לתקשוב חינוכי :

"שמרו את המאמרים האלה לנכדים ולנינים.... מען יראו ו
היום אנו מצטטים בצחוק רם מביני דבר של אז אודות אלה שהזהירו על הקטסטרופות שיקרו על מי שיסע ברכבת מעל 35 מייל לשעה, אח"כ על קריסת החברה בגלל הרדיו/ הטלוזיה/ המחשב... והארץ ממשיכה להסתובב, והשמש בא והולך, וכל נביאי הזעם האלה נעלמים כקצף על פני ים הזמן. חבר'ה- תרגיעו. תפסיקו עם הדמוניזציה המגוחכת הזאת אודות תהליכים שלא ניתן למנוע, ותנו יד לשלבם באופן"

Avrum Rotem


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    כדאי להביא כבר את התיחסות בשלמותה כפיש היא במקור:שמרו את המאמרים האלה לנכדים ולנינים…. מען יראו והיום אנו מצטטים בצחוק רם מביני דבר של אז אודות אלה שהזהרו על הקטסטרופות שיקרו על מי שיסע ברכבת מעל 35 מייל לשעה, אח"כ על קריסת החברה בגלל הרדיו/ הטלוזיה/ המחשב… והארץ ממשיכה להסתובב, והשמש בא והולך, וכל נביאי הזעם האלה נעלמים כקצף על פני ים הזמן. חבר'ה- תרגיעו. תפסיקו עם הדמוניזציה המגוחכת הזאת אודות תהליכים שלא ניתן למנוע, ותנו יד לשלבם באופן הטוב ביותר והחיובי ביותר. האוי-אוי-אוי כל כך מגוחך, וברבות הימים יהפוך לפתטי. לא חבל?בעוד שנים לא רבות ילדינו יגיעו לבית הספר רק עם התקן קצה אישי כטבלט ו-זהו. אין כתיבה בעיפרון ובטח לא מחברת ולא ספר. זו המציאות, עכשיו בואו נראה איך להתמודד ולהקטין נזקים בצורה הטובה ביותר, ואיך למקסם יתרונות של למידה מקוונת לחינוך איכותי. למנוע זאת לא ניתן… נורא פשוט, אלא אם מישהו חושב לעצור צונמי בגופו. ובאמת חבל על שאר המילים…. :>)

    פורסמה ב 26/04/2012 ע״י אברום רותם
    מה דעתך?
yyya