חקירת ההשפעה של מנהלי בתי הספר על הקהילות המקצועיות של המורים בהונג קונג

Hallinger, Philip; Lee, Moosung; Ko, James. "Exploring the Impact of School Principals on Teacher Professional Communities in Hong Kong", Leadership & Policy in Schools, Jul-Sep2014, Vol. 13 Issue 3, p229-259.

מחקר זה בוחן את ההשפעה של המנהיגות של המנהל ואיכותו על ההתפתחות של קהילות מקצועיות של מורים בבתי ספר יסודיים בהונג קונג.

באופן ספציפי יותר, המחברים בוחנים את האמצעים שבאמצעותם האיכות של המנהל, מנהיגותו, והאמון בארגון משפיעים על כוחה של הקהילה המקצועית בקרב המורים.

תוך שימוש בנתונים מסקר שנערך בקרב 32 בתי ספר יסודיים בהונג קונג, המחברים מצאו שהמנהלים מהווים גורם מכריע להתפתחות של קהילה מקצועית בקרב המורים.

ההשלכות של הממצא העיקרי נידונות במונחים של מחקר, מדיניות ופרקטיקה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya