חמש דרכים בהן יכולים בתי הספר להפוך את הלמידה לרלוונטית עבור התלמידים

אריק שינינגר (Eric Sheninger) מסביר כיצד ניתן לגרום ללמידה לעבוד עבור התלמידים בהרצאתו ב-TEDxBurnsvilleED.

לעיתים קרובות מדי, בית הספר מתמקד במה שעובד עבור המבוגרים – ולא במה שעובד עבור התלמידים. אך כשהלמידה הופכת לדיגיטלית יותר, ישנם מנהיגים חינוכיים האומרים שהגיעה השעה לעצב למידה למען צורכי הילדים, כך שהם יוכלו ללמוד עם כלים בחללים המתאימים לשם כך.

בעוד שקשה לעשות זאת, בתי ספר חייבים לוותר על השליטה, לסמוך על תלמידיהם ולראות כיצד מתרחשת הלמידה, טוען שינינגר, המנהל לשעבר של New Milford High School בניו ג'רזי המשמש כעת כעמית בכיר ומוביל חשיבה אודות מנהיגות דיגיטלית במרכז הבינלאומי למנהיגות בחינוך (International Center for Leadership in Education).

תלמידים מעוניינים להשתמש בכלים הדיגיטליים שכל כך מעסיקים אותם בבית, אך לעיתים קרובות מדי, בתי ספר אינם מאפשרים להכניס אותם אליהם, והם חווים נתק בין בית הספר לבין החיים האמיתיים.

קישור לסקירה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya