זוויות מבט שונות לגבי הכשרת מורים להוראת הקריאה

מקור
"Multiple perspectives on preparing teachers to teach reading", Reading Research Quarterly, Vol..42, No. 1, pp. 167-180.
 
 
סקירה מלומדת ויעילה על מחקרים וספרים העוסקים בהכשרת מורים להוראת קריאה באוניברסיטאות ובמכללות בארה"ב. הסקירה הביקורתית שנכתבה במשותף על ידי פרופסור ד. ברון ופרופסור ארנסט מורל, מומחים בתחומי האוריינות וחקר הקריאה, מציגה את המתווים העיקריים של כל אחד מהספרים והמחקרים, וההדגשים המוצגים בכל אחד מהם לגבי הכשרת מורים רצויה להוראת הקריאה וטיפוח הקריאה.
הסקירה מתייחסת גם להוראת הקריאה במדינות מחוץ לארה"ב. נוכח משבר ההוראה וחסכי הקריאה הקיימים בקרב תלמידים כיום מציגה סקירת הביקורת האינטגרטיבית את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמחקרים ברשימה לגבי ההיערכות הנדרשת והכיוונים הרצויים בהכשרת מורים לטיפוח קריאה כיום.
 
ראו סקירת הביקורת מצורפת כקובץ PDF  מצד ימין
 
הספרים והמחקרים העיקריים הכלולים בסקירה:
 
Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers' for a Changing World. Catherine Snow, Peg Griffin, & M. Susan Burns. (Eds.). 2005. San Francisco: Jossey-Bass. 304 pp.
 
Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing Worldis a companion volume to Preparing Teachers for a Changing World What Teachers Should Learn and Be Able To Do (Darling-Hammond & Bransford, 2005).
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya