ועידות וידאו בתהליך הכשרת פרחי הוראה – ממצאי מחקר באנגליה

RuoLan Wang & Rolf Wiesemes , "Enabling and supporting remote classroom teaching observation: live video conferencing uses in initial teacher education" Technology, Pedagogy and Education, Volume 21, Issue 3, 2012, pages 351-360.

המחקר שנערך באירופה (אנגליה) בדק את השימוש בועידות וידאו כאמצעי להשבחת הכשרת המורים שם. במסגרת המחקר נבדקו ההיבטים של יצירת ההקשר, הרפלקציה העצמית וההתפתחות הידע ההתנסותי של פרחי ההוראה שלמדו באמצעות ועידת וידאו באינטרנט. המסקנות של המחקר מצביעות על כך כי ההתפתחות המקצועית וההתנסותית של פרחי ההוראה שהשתתפו בוועידת הוידאו (המשודרת בזמן אמיתי) היא מוגבלת יחסית מבחינת היבטי רפלקציה , הבנה וידע התנסותי. מסקנת המחקר מצביעה על צורך בהיערכות פדגוגית אחרת בהכשרת המורים. על מנת להעמיק את הלמידה של פרחי ההוראה בועידת הוידאו יש לשלב אותם בצורה אינטגרלית ורציפה יותר בשלבי הכשרת המורים.

לתקציר המאמר באנגלית

ראה גם :

Student perspectives on videoconferencing in teacher education at
a distance

Powerful Preparation of Preservice Teachers using Interactive Video Conferencing

Tools for Video Conferencing

ניהול למידה מרחוק : ועידות וידאו מרובות משתמשים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya